יום שישי, 11 בנובמבר 2011

בואו ללמוד על חוש הומור!

בכללי החיים הם לא דבר קל. אבל הומור יכול לשפר את שגרת החיים. לדעתי לרבי יותר יש חוש הומור מכדי שאפשר לתאר זאת אבל קשה להם לתת לו לפרוץ החוצה מתוכם בגלל פחדים שיש להם ואופי סגור למדי. רוב האנשים אינם צריכים עזרה ועשויים להכניס אותי בכיס הקטן. למרות שיש לי ניסיון בתחום זה יכול להיות שביכולתי לתרום לבניית חוש הומור אישי ולפתחו.ואם חשבתם שזה מאמר שעומד להצחיק אותם אז לא.




לרוב ישנם אנשים שיש להם חוש הומור טבעי ולכן צוחקים מהם הרבה . ייתכן שהתגובה שלהם היא מכדי נימוס או שהיא תגובה אמיתת והיא אמיתית. לפעמים גם אתם נתקלים במחשבות כמו :"מה מספר הבדיחה בכלל שווה"? - מה שהוא אומר כלל לא מצחיק וגם אני יכולתי להתחיק זה בכלל לא בעיה . אבל מצבנו הוא לא בדיוק כך . ברור למדי כי מי שלא ממש מוכשר בחוש   הומור, עדיין יוכל לנסות להדחיק את ההומור לאי נעימות ולהציק . רוב האנשים מגיבים בטבעי בגלל אי נעימות הם פשוט יחייכו לשם בנימוס כמובן. 



עכשיו אני ייתן לכם כמה טיפים להומור עצמי . אך לפני כן, נדבר על הדברים המהותיים בחוש הומור . רובנו צוחקים כדי לשחרר לחץ מכאובים או מתח אי נעימות  וגם תגובה פנימית שקשה לנו לשחרר אותה. הצחוק הוא תכונה חברתית . יש ממש קצת מקרים שבהם אדם ישב לבד ויצחק ממערכון או . לרוב הוא יעלה חיוך על הפנים שלו אף פעם לא תגיע למקסימום הצחוק. חוש הומור נמצא בין הזוויות של המבט, לתפיסה ולפרשנות של המצב.ובין כל הדברים הללו , . תוצאת המגעים (המרחביים, הצדדים, העומקים או ההיקפיים) היא זו שיוצרת את תחילת מנגנון הצחוק.
חוש ההומור יכול לעזור בסטנד אפ , מפני שסטנד אפ מבוסס על הומור וזה מאוד יעזור.

בהצלחה שיהיה לכם !!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה