יום שישי, 11 בנובמבר 2011

הומור / בידור / צחוק מהי מהותם?


כמעט בכל דבר יש משהו שמניע אותו. יש הרבה אנשים שמעדיפים להיות רציניים ולא לצחוק ולעשות שטויות. אבל יש אנשים  שדווקא אוהבים לעשות שטויות, הם מאוד נהנים לצחוק ולעשות שטויות. והשאלה היא, למה בן אדם מרגיש נהדר כאשר הוא עושה שטויות ? מהו הדבר הטוב שמסתתר מאחורי לעשות שטויות?.
והקטע הוא שהשטויות מאשרות לך להרגיש חיבור למציאות. למה? מפני שהמציאות שלנו ממש משונה שאפשר לומר שהיא משגעת אותך. וכשאדם כלשהו עושה שטויות, על ידי זה תת ההכרה של בן האדם מתחברת מאוד טוב יותר למציאות שלנו.
ונסביר: המציאות שלנו מאוד חכמה. ובכדיי להבין את המציאות שלנו, בגלל זה האדם צריך לחשוב בצורה לא מקובלת אך חכמה ונכונה לא מקובלת ונפוצה. רבנו לא מבינים את המציאות נכון.זאת אומרת שכדי להבין את המציאות, נצטרך לחשוב בצורה מסוימת ושונה מרוב האנשים בעולם. וזה אומר שהמציאות שאנחנו חיים בה היא מציאות משוגעת קצת מרוב השכל שיש בה.
ותראו שאילו האדם לא מצליח להבין את המציאות, בעיקר בגלל צורת המחשבה הלא נכונה שלו. וכאשר האדם עושה צחוקים או  שטויות, ואף על פי כך בני האדם מתחברים לדברים הללו : צחוק / בידור / בדיחות / הומור / שטויות ועוד, על ידי זה האדם יכול להרגיש חיבור בתת המודע שלו למציאות,ובגלל זה הוא חש בשמחה.


והדבר המרכזי הוא שבעולם שלנו יש טוב וגם רע. זה אחד מהדברים שיש במעשי שטות, זה בעצם ערבוב בין טוב לרע.  הטוב והרע מתערבבים בתוך השטויות וההגדרות שלהם משתנות. חלק קטן מההומור זה לקחת משהו רע ולהפוך אותו למשהו מצחיק. דברים שנתפסים כלא ברורים וכחריגים ביומיום. לדוגמא זה גם מה שעושים הסטנדאפיסטים בסטנד אפ 


והדברים הללו מדגישים את העניין שבו הטוב והרע והגבול שלהם מתערבבים. מנקודת מבטה הטוב והרע שונים מנקודת המבט של האדם על המציאות.הגבולות שהטוב והרע יכולים להגיע הם שונים אחד מהשני, מיפני שמנקודת מבטה של המציאות, הטוב והרע מוגדרים אחרת.
והשטויות הן אלה המבטאות את השילוב בניהם, הם בעצם מבטאות את הסרת הגבולות ואת הסרת צורת החשיבה והקיבעון המחשבתי של האדם. כשאדם שומע בדיחה , ושהאדם עושה איזה שהיא שטות, וכשהאדם צחוק , בתת מודעתו  של האדם נעשים שינוים בין הטוב לרע.  שינוי הגדרות של האדם לראות את המציאות.
ובעצם זה למה אנשים אוהבים לעשות שטויות (בקצרה). בגלל שזה מחבר למציאות, השטויות הן בעצם אלה שמשחררות את האדם מצורת המחשבה "התקועה" שלו על המציאות. מקווה שזה יעזור לכם בסטנד אפ 

בהצלחה חברה !!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה